sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Reality continues to ruin my life


Tässä tylsyyden pelastajat, harmi vaan, että kuva on otettu kaks tuntia sitten... Tän viikonlopun ois nimittäin voinu pelastaa vaikka lauantaiaamuna :) No, parempi myöhään, kun ei millonkaan.

Vihaan kotona olemista. No en kai? Pakko myöntää, että ehkä vähän. Mä en kestä sitä tunnetta, kun ei oo mitään tekemistä. Mun harmiks viimeset kolme päivää on ollu just sitä. Siirtymistä sohvalta toiselle, koneelta toiselle, ylhäältä alas ja alhaalta ylös, tuotantokausiputkia, telkkaria, leffaa... Mitä vielä? Monet varmaan nauttii tollasesta, mä en. Tai ehkä välillä, haha, enkö todella osaa päättää?


Kumpa voisin olla jo terve. Anyways, sitten kun oon, takaan että juoksen pois täältä neljän seinän sisältä. Juoksen kovempaa kun ikinä! Toivottavasti sillon ei oo liukasta... God, please!

Toivottavasti teillä menee vähän paremmin :) Tai no, ei mulla mitenkään huonosti mee... Okei, you got the point!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti