keskiviikko 1. helmikuuta 2012

I hope life isn't a joke, because I don't get it.

Koeviikko, mitä se mulle meinaa? Sitä, että elämä loppuu noin kaheks viikoks kokonaan... ylenpalttista herkuttelua lukemisen lomassa... kipeenä olemista. Miten voi tosiaan olla niin, että aina kun koeviikko saapuu, se tuo tullessaan flunssan?! Nyt jopa kuumeen kera... Musta vois tehä sellasen koko vuoden kattavan kuvakollaasin, jossa olis kuva jokaselta koeviikolta. Eipä siinä koeviikkoo erottais, kun kaikissa näyttäisin enemmän tai vähemmän flunssaselta sen nenäliinapaketin, mynthon-askin, codetabsien ja strepsilsien seassa. Tästä päästiinkin sopivasti siihen, että mulle pitäis varata aina kokeeseen kaks pulpettia. Siihen pöytätilaan, johon muut asettaa eväänsä, menee vaan noin puolet mun lääkintävarustuksesta. Tarkotushan on kuitenkin saada se koepaperi mahtuun siihen. Jos mulla ois kaks pulpettia, vois toinen toimia apupöytänä, jossa olis sitten eväät ja lääkintäpuoli. Ehkä sitten selviäisin kokeesta tiputtamatta niitä papereita..


Haluan leikata mun hiukset. Tai en oikeestaan halua. Mä oon aina halunnu pitkät hiukset...jos ei lasketa sitä 5-6 luokan päähänpinttymää sellasista lyhyistä peikkohiuksista. Ihan oikeesti ne oli hienot sillon. Mut niin, nyt on nyt. Miks ikinä oon antanu ohentaa mun jo valmiiks ohuita hiuksia?! Miks oon antanu leikata ne kerroksittain?! (Okei jos niitä ei oltais sillon lyhyenä leikattu kerroksittain, olisin ylikasvaneen polkkatukkani kanssa näyttäny siltä, että meillä kotona laitetaan lasten päähän ämpäri ja sitten leikataan reunan alta yli tulevat hiukset). Kuitenkin. En jaksa tätä jatkuvaa taistelua kakshaarasia vastaan - nekun tuntuu aina voittavan. Se Loréalin hiusöljy on tasottanu tilannetta, mutta silti päivittäin löydän kakshaarasia jostain 15 cm päästä latvaa? Tapan sen, kuka on mulle joskus tartuttanu ton tavan ettiä niitä. No en kai... Oon ihan samanlaisessa tilanteessa kun joku 5 vuotta seurustellu pariskunta, joilla rupee toistensa naamat kyllästyttään - haluan vaan alottaa alusta!


Tsemppiä vaan kaikille joilla vähän tökkii, oli kyse sitten koulusta, hiuksista tai vaikka suksista, jotka ei luista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti