lauantai 25. helmikuuta 2012

Friends are the only thing to take with on Saturday.

Kotona taas! Tää lauantai lähti käyntiin pirtsakalla aamukävelyllä meidän koiran kanssa. Päivästä tulee muuten ihan erilainen, kun ulkoilee aamulla vähäsen. Sanottakoon se nyt näin 6 päivän kokemuksella. Ilmeisesti oli aika rankka kävelylenkki, kun sen jälkeen näytti tältä:


Hahah, harmi ettei tästä kuvasta oikeen saa selvää miten paljon toi pää roikku muun vartalon ollessa tuolla korkeuksissa. Tälle päivälle mulla ei oikeestaan ollu kummempia suunnitelmia, illalle oli vasta menoo, niinpä vietin sellasen chillin kotipäivän poikaystävän kanssa. Lähettiin siinä kuuden aikaan sitten kaupunkiin, S meni kotiin ja mä keskustaan tapaan pitkästä aikaa mun parasta ystävää :) Oltiin sovittu, että johonkin mennään syömään ja kuten jokasella muullakin kerralla, päädyttiin Pancho Villaan. Ihan törkeen hyvä paikka ja mun mielestä sopivan hintanenkin. Voin ihan avoimesti kertoo olevani vakioasiakas kyseisessä raflassa. Anyways, päälle pääty tällasta:


Takki & huivi: H&M
Paita: Zara
Farkut: Gina Tricot
Kengät: Dinsko
Laukku: LV

Mitäs mieltä ootte muuten Putouksen voittaneesta Vuoden sketsihahmosta Leena Hefner os. Herppeenluomasta? Meikäläinen olis kyllä halunnu, että Usko voittaa. Alusta saakka olin Uskon, ja JP:n, kannalla, enkä oikeen missään vaiheessa syttyny Leenaan. Eipä sillä etteikö se hauska olis, mutta mulle Usko on 4ever number 1 ;)

Jaajjajja nyt sitten vielä näiden ihanuuksien kimppuun, illanjatkot teille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti