sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Friends are born, not made.

Tänään koin ehkä elämäni parhaimman yllätyksen. En voinu lähtee kaupunkiin, koska oon edelleen kuumeessa. Harmitti, koska olis ollu kiva nähdä mun kavereita. Tässä sitten sohvalla makaillessa ovikello soi, mä en ees jaksanu raahautua avaan kun aattelin siellä olevan joku naapuri jolla on joku hätä. Kuulin kun äiti kehotti vieraita peremmälle, olin paniikissa. Kuka tulee meille ja mä näytän tältä? Mulle tuli kuulemma vieraita?!??! Kävin siinä parissa sekunnissa mielessäni läpi kaikki mahdolliset sukulaiset, ketä tulis täällä käymään ja mahdolliset syyt miksi. Kerrottakoon, että kaikki veikkaukset kuulostaa jälkeenpäin älyttömiltä. Mun ilme oli varmaan näkemisen arvonen, kun sisään käveli mun parhaat ystävät, todellisesti parhaat ystävät. Kiitos teille, u guys made my week! ♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti