keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Some books are to be tasted, others to be swallowed, and some FEW to be chewed and digested

Täällä kirjottelee erittäin ilonen tyttö. Ensinnäkin, oon jo kotona ja sain kerrankin kuvattua loput kuvauksen alla olleet jutut päivänvalolla! Lisäks, koe meni nappiin! Osasin kun osasinkin sitten lopulta, vaikka eilinen "kertaaminen" venykin puoleen yöhön..Hups ;) Huomenna mua odottelee enkun koe, johon voin lukee koneelta. Sanoja pitää vielä vähän kerrata, mutta muuten oonkin ihan valmis. Niin joo, maantietoo mulla on jäljellä enää 17 kappaletta perjantaiks....mut sanoin olevani ilonen, joten ei välitetä siitä!

Multa on jääny esittelemättä monia asioita, alotan nyt tästä pikku karvakaverista.





Ihana ihana laukku H&M:ltä. Olin tilaamassa tätä jo aiemmin nettisivuilta, mutta vetkuttelin liian kauan ja tuote kerkes loppumaan. Mähän en mikään luovuttaja oo, joten päätin vielä käydä ihan liikkeessä tsekkaamassa josko niitä sielä olis. JA KYLLÄ! Olihan niitä. Nyt olen onnellisesti tämän laukun omistaja :)

Tän päivän asu rakentukin sitten ton laukun ympärille;

Kengät Converse, puuvillalegginsit Zara, neule ja laukku H&M, kello Guess

 Taidankin tästä sitten siirtyä oppikirjojen ihmeelliseen maailmaan. Olis kiva jos vois jotenkin vaan kaataa ton tiedon tosta kirjasta päähän, vaikka sillee et nukkuis kirja naamalla.. Mut niinkun otsikossakin sanotaan, valitettavasti vaan harvat kirjat voi pureskella ja sulauttaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti