tiistai 22. marraskuuta 2011

Library

Pikainen postaus jostain ennenkuulumattomasta paikasta - kirjastosta. Oikeesti kysymys kuuluu mitä mä täällä teen? En nimittäin käy kirjastossa muutakun hakemassa ne pari kirjaa aina äikän kursseille... No nyt oon viettäny täälä päivästäni jo huimat 2,5 tuntia! Mulla on koeviikko ja matka kotiin on just sen verran pitkä, et mielummin meen sitten autolla vähän myöhemmin. Yleensä lähen koulusta melkein juosten pois heti kun se loppuu, mutta tänään mun oli pakko poiketa kaavasta... Shoppailu sai nyt jäädä kirjojen varjoon. Ja nyt jälkeenpäin oon oikeestaan ihan tyytyväinen. Sain luettua 10 kappaletta sen sijaan että olisin pyöriny kaupungissa "turhaan" (ei oikeesti turhaa, mut kokeiden kannalta ehkä).

Mulla on kamerassa hirveesti kuvia ostoksista, lahjoista, asuista jne, mutta nyt on ollu vaan niin kiirettä, etten oo saanu niitä siirrettyä koneelle. Lupaan, että tällä viikolla ilmestyy ainakin jotain ;)

Puss och kram & tsemppiä kaikille koeviikosta kärsiville 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti