torstai 3. marraskuuta 2011

Just me and my thoughts

Mulla on todella ainutlaatuinen hetki menossa, nimittäin huilitauko! Mä en valehtele kun sanon, että mulla on ehkä kerran kahessa viikossa (arkena) aikaa ensinnäkin käydä kotona ennen harjotuksia ja toisekseen, istuutua sohvalle takkatulen ääreen ja olla! Kerrankin mulla on aikaa lueskella blogeja ja suunnitella omia postauksia. Mä todella nautin :)



Sain tänään myös hoidettua jo kauan tekemättömien asioiden listalla olleen asian - nimittäin kampaaja-ajan varaamisen. Siitä on ikuisuus, kun viimeks mun hiuksia on leikattu ja siltä ne kyllä näyttääkin. Latvat on haarottuneet ja raidat on kasvanu juurikasvua jo paljon yli sallittujen rajojen. Tiedän, ei kuulosta hyvältä! Mun excuse on, että jokin aika sitten päätin mennä kampaajalle vasta kun oon löytäny mun wanhojen mekon, jotta sitten vois tarvittaessa jo värjätä sävyä. Niin, ja oikeestaan ei mulla oo ollu tässä sellasta sopivaa väliä, että olisin voinu ajatellakkaan istuvani 2-3 tuntia kampaamotuolissa tekemättä mitään. That is just how my life is right now! Aikaa ei riitä kunnolla ees nukkumiseen... Mutta se siitä, nyt oon saanu homman hoitoon ja ens viikolla juurikin tänä päivänä ja tähän aikaan oon hoidattamassa hiukseni! En todellakaan malta odottaa :)

Kuten jo yltä nokkelimmat saatto päätellä, MÄ VIHDOIN LÖYSIN WANHOJEN MEKON! Puhuin jo aikasemminkin täälä, kuinka löysin mun unelmien mekon, jonka ongelmana oli kuitenkin erimielisyys hinnasta mun vanhempien kanssa. Viime perjantaina asiasta keskusteltiin ja lauantaina aamulla heti 10 oltiin mekkokaupalla. Mekko laitettiin tilaukseen ja on myymälässä noin 2 kuukauden päästä. IHANAA! Ette arvaakkaan kuinka iso kivi mun sydämeltä vierähti.. :)

Nyt rupeen valmistautumaan reeneihin, huomiseen kaikki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti