perjantai 25. marraskuuta 2011

A gift received

Mulla oli tässä sellanen pieni merkkipäivä, jonka ansiosta mua muistettiin muutamalla pikku lahjalla. Pakko myöntää, että on se lahjan saaminenkin välillä niin kivaa! Lahjan ei tarvi tosiaan olla kummonen, tärkeintä on se, että joku muistaa :) Ajattelin tässä nyt jakaa mun saamat jutut teidän kanssa.


Tajusin yks päivä etten omista yhtään kunnon kultasta korua, kaikki on jostain syystä hopeita? Siitä mun sisko sitten keksi muistaa mua kultasella kaula- ja rannekorulla. Näitä löytyy H&M:ltä.


Oltiin poikaystävän kanssa kaupungilla ja mainitsin ettiväni sellasta kirjaa, missä on Sarah Jessica Parker. En muistanu nimee tai mitään ja sainkin sitten "randomilla" valitun kirjan. Olin positiivisesti yllättynyt, sillä lahjojen suhteen oon välillä tosi tarkka. Tää valinta osu nappiin (vaikkei se etsimäni ollutkaan)! Kyseisen kirjan leffaversio pyörii tällä hetkellä leffateattereissa. Täytyis pian saada tämä tiiliskivi luettua, jotta pääsis näkeen ihan livenä ;)


Tässä kaikki tältä erää, palailen myöhemmin. Nautitaan kaikki marraskuun viimesestä viikonlopusta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti