lauantai 12. marraskuuta 2011

Miscellaneous

Where should I start... Ensinnäkin, torstaina kävin vihdoin kampaajalla. Olin oottanut tota päivää jo kuukausia. Niinkun jo aiemmin oon blogissani kertonut, halusin mennä vasta löydettyäni mekon, jotta sit voisin esimerkiks värjätä hiuksia sopivaan sävyyn. Ja niin tein! Aiemmin mulla oli värjätty vaaleita raitoja ties moneenko kertaan ja latvojen kunto olikin sit sen mukanen. Tiesittekö, että hiusten vaalentaminen edistää kakshaarasten tulemista ja hiusten kovettumista? Nyt mäkin tiän... Siks olikin korkee aika kokeilla jotain muuta ja värjätä hiukset kokonaan ruskeiks. Lopputulokseen oon todella tyytyväinen. Hiukset tuntuu todella pehmeiltä ja latvatkin alkaa voimaan paremmin. Suosittelen!!!

Eilen oli "maaginen" 11/11/11. Muunmuassa Facebook oli täynnä status-päivityksiä tosta päivästä et kuinka se on niin erityinen jne. Mulle se päivä oli ehkä elämäni kamalin.. Torstai-iltana mulle nimittäin tuli ihan yhtäkkiä tosi huono olo, eikä ruokakaan maistunu. Menin nukkuun ja sain ihan hyvin unen päästä kiinni, kunnes klo 1 yöllä herään hirveeseen tunteeseen, et kohta mä oksennan. Seuraava tunti menikin sit vessassa oksentaen... Sama toistu kolmelta, neljältä ja puoli kuudesta kuuteen sekä seittemältä ja kaheksalta. Arvatenkin jäin kotiin nukkumaan ja päivällä mittasin kuumeeks 38,5 C°. Vietin koko päivän pimeessä huoneessa peiton alla nukkuen ja lepäillen. Lopulta mun tuli aika niin pitkäks, et oli pakko kömpiä telkkarin ääreen. Loppuiltani vietinkin sitten siinä. Tänään on ollu onneks jo sen verran parempi olo, että pystyin tuleen koneelle jakaan kokemukseni teille. Pahottelen, jos jollekkin tuli paha olo...

Keskiviikkona tuli odotettu tilaus H&M:ltä. Olin kaikkiin tilaamiini vaatteisiin tyytyväinen ja mielissäni sijoitin ne vaatekaappiin. Okei, myönnän, torstaina osa niistä oli jo päälläni..:) Äitini tilas yhden neuleen, johon ei ollut tyytyväinen, mutta luckily se anto sen mulle. Se on kokoa L, vähän ehkä liian iso, mutta jonkun vyön kanssa sopii mainiosti. Laitan kuvaa ostoksista myöhemmin :)

Tässä vielä keskiviikon asu.

Ruutupaita, huivi ja farkut H&M, kengät Dinsko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti