tiistai 17. huhtikuuta 2012

Summer-induced stupidity



Tän päivänen kaupungissa pyöriminen ei ollu ihan turhaa sitten kuitenkaan. Mukaan tarttu GinaTricotista puoleen hintaan valkonen toppi sekä vähän pyöräilyshortseja muistuttavat trikooshortsit kivoilla pitsireunoilla. Noita housuja tuun pitään kesällä jonkun pidemmän topin tai tunikan kanssa ja jalkaan Converset. Vieläkun löytäisin sen hapsulaukun, niin olisin täysin tyytyväinen (voiko ihminen koskaan olla täysin tyytyväinen?)


Lisäks oon nyt viime aikoina kovastikkin kattellu erilaisia ear cuffeja. Aluks olin sitä mieltä, ettei sellanen sopis mulle olenkaan, mutta jo muutaman päivän ajan oon kypsytelly mielessäni ajatusta sellasen omistamisesta. Tänään sitten kun aikaa oli riittämiin, kerkesin tutkimaan eri kauppojen korutarjontaa, ja lopulta päädyin ostamaan Glitteristä tällasen ihan perusperus cuffin. Glitterille plussaa siitä, että samaan pakkaukseen mahtu myös cuffin lisäks sen kanssa yhteen sopiva korvis mun tapauksessa toista korvaa varten. Ei tarvii sitten miettiä, että minkälaisen härpäkkeen sitä korvaansa laittas, kun toisesta killuu melkonenkin kettinki-viritelmä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti