torstai 12. huhtikuuta 2012

Haters gonna hate

Aamulla väsytti. Koulunpenkillä piti olla kello 8:15, yllätyksekseni olin ajoissa. Ekat 45 minuuttia tunnista meni taistelussa silmäluomia vastaan, lopulta vein voiton. Mun opettajakin tais huomata saman asian, kun se tuli mulle ihan henkilökohtasesti sanoon siinä kesken tunnin, että pysyhän ne silmät sit kuitenkin auki... Sen jälkeen sain vielä julkisen nöyryytyksen samalta opettajalta, varmaan kostona mun silmäluomien tottelemattomuudesta. Muuten selvisin koulupäivästä kohtalaisen hyvin, kokonaisarvosana 7.

Koulun jälkeen mun päivä parani, kun suunnattiin poikaystävän kanssa syömään, kaupungille ja vielä myöhemmin leffaan. Päätettiin mennä kattoon American Pie - Reunion ja oli kyllä kehumisen arvonen! Sitäkin tosiasiaa vasten, etten oo yhtäkään American Pie:ta ennen nähny. Nauruhermot sai kyytiä :) Oli kyllä kiva pitkästä aikaa saada kahdenkeskeistä laatuaikaa myös tällä tavalla.



Tällasella asulla oltiin tänään liikenteessä, housut & laukku GinaTricot, neule & nahkatakki H&M.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti