maanantai 26. maaliskuuta 2012

Traveling and stuff

Oon jääny koukkuun, elämäni ensimmäistä kertaa. Asiasta tekee noin 100 kertaa pahemman se, että oon jääny koukkuun peliin. Hei ihan oikeesti, minäkö peliriippuvainen? Joku ehkä saattaa tietää sellasen pelin noille älypuhelimille kun Draw Something. Eli siis ihan käytännössäkin piirrä ja arvaa. Ja se on vieny mun huomion nyt viimesen kolmen päivän ajan niin suurilta osin, että blogihommat on jääny unholaan. Bloglovinissakin oli 46 lukematonta postausta, kun yleensä päivitän sitä niin usein, että edellinen ennätys on varmaan ollu 3...
Mutta nyt päätin ottaa itteeni niskasta kiinni. Todellisuudessa tässä yritän kirjottaa tätä, täyttää kouluun haastattelulomaketta ja pelata sitä peliä samaan aikaan... Ei oo varmaan vaikee arvata, mitkä kaks jää taka-alalle. Joo, eli siis niskasta kiinni.

Tältä päivältä muutama kiva juttu on pakko jakaa myös teidän kanssa; ensinnäkin, täällä sataa vettä! Elämäni ensimmäistä ja viimestä kertaa oon ilonen sateesta ja nytkin vaan siitä syystä, että lumet sulaa. Toisekseen, tänään varmistu pääsiäisreissu Ruotsiin. Sitä on nyt vekslattu ees ja taas, eka piti lähtee ja sitten taas ei. Nyt se on varmaa, minä lähden ja piste. Siitä inspiroituneena aattelinkin kerätä tähän kaikki paikat, jossa oon pienen elämäni aikana kerenny käymään;

1. Tallinna
2. Pärnu
3. Riika
4. Liettua (muutama kaupunki)
5. Kozani, Kreikka
6. Kreeta
7. Miskolc, Unkari
8. Barcelona
9. Tuckholma
10. Kööpenhamina
11. Skive, Tanska
12. Kansas State, USA

SUOMESSA:

Helsinki, Tampere, Turku, Hämeenlinna, Ylöjärvi, Tahko, Ylläs, Oulu, Jyväskylä, Lahti, Kotka, Porvoo, Savonlinna, Mikkeli, Vantaa, Espoo, Pori, Kouvola, Ahvenanmaa, Forssa, Kuortane, Vierumäki
ja lisäks joitain pienempiä kaupunkeja ja kuntia.

Missä kaikkialla  te ootte käyny?:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti