keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

I ♥ Mango

Mangon kevätmallisto on ihana. En pääse siitä yli. Jo pelkästään näyteikkunat notkuu toinen toistaan houkuttavampia vaatekappaleita ja kun astuu ovesta sisään...taivas. Eilen kulutin kyseisessä kaupassa varmaan 45 minuuttia vaan kierrellen ja keräillen kädet vääränä kaikkea sovitettavaksi. Lopulta noin yks sadasosa kaikista niistä wanted-tuotteista kulkeutu kassalle. Osittain syynä oli lompakon sietokyky ja osittain hmmm.. no ei ollu mitään muuta syytä. Ehkä ajattelin, että muutkin ihmiset saattais haluta ostaa jotain sieltä?! Oonhan kuitenkin järki-ihmisiä.

Tässä ostoskassiin päätyneet helmet;

Ihanan kevyttä, ehkä vähän silkkimäistä, kangasta oleva kesäinen arka jakku, jota en voinu olla ostamatta. Jokainen kesän iltaan venyvä juhla on pelastettu!

Muutamat tällaset trikoomaiset pyysat jo omistankin, mun mielestä ne sopii mun vartalolle aika hyvin. Sikspä näille tummansinisillekkään ei voinu sanoo ei.

Sitten simppeli valkonen 2/3-hihanen ja vähän avonaisempi paita kiilas top 3:een helppoutensa ja tarpeellisuutensa vuoksi. Kesällä ei paljoo muuta taidakkaan päällä näkyä... No ei vaan, no worries, mä tykkään topeista!

Mun on ihan pakko vielä hehkuttaa, kun tänään löysin Converset 40 €:lla InterSportista. Eieiei, ei mulle, vaan mun poikaystävälle S:lle. Sillä oli tällaset täks kevääks ostoslistalla, joten mikään ei ollu parempi tapa yllättää se, kun ostaa nää. Rakastan sitä, kun saan tehdä toiset ihmiset iloseks :)


Ja kuten rivien välistä kaikki osaa lukea; nyt Mangoon ja äkkiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti