tiistai 20. maaliskuuta 2012

Me, Myself and I

Jotta sekä tutuille että tuntemattomille, uusille että vanhoille lukijoille saatais joku käsitys meikätytöstä, päräytän tästä 50 vähän enemmän ja vähän vähemmän tärkeetä faktaa ilmoille;

1. Rakastan kenkiä ja laukkuja (who doesn´t)
2. Omistan 7 Converset


3. ...ja ainakin 7 Niket
4. Tahtomattani kehitän aina vaateongelman
5. Oon todella todella TODELLA kilpailuhenkinen
6. En ikinä antais lapselleni nimee Aku
7. Mun lempivuodenaika on kesä
8. ...mutta tykkään myös keväästä, koska se antaa

toiveita kesästä ;)
9. Mulla on kummallinen tapa kehittää päässäni sellasia kummia taruja, joihin uskon. Esim: En voi siirtää tota tavaraa pöydällä paikasta A paikkaan B, koska sitten seuraava urheilusuoritus menee huonosti?!?
10. Oon ehdottomasti isin tyttö
11. Arkiaamuina mulle tehdään aamupala valmiiks pöytään
12. Kohta 9:kin jo kertoo, että oon PIKKUTARKKA
13. Täysikuun aikaan mulla on univaikeuksia


14. Oon vasenkätinen
15. Tykkään puhua ruotsia & ehkä haluaisin asuakin siellä
16. Maailman paras paikka on ehdottomasti oma sänky
17. ...ja maailman paras tuoksu on oman yöpaidan tuoksu
18. Sain pienenä kummallisia älynväläyksiä, mm. kerran luistelin koulusta kotiin.
19. ...josko sitten isona musta tulis juristi.
20. Oon käyny jenkeissä 13 vuotiaana ilman vanhempia
21. Pienenä oli pakko kiipeillä kaikkialla
22. Rakastan mozzarellaa
23. Oon usein aika suorapuheinen
24. Mun lyhyin 'parisuhde' on ala-asteelta ja kesti 2 tuntia
25. Sinkkivesi on parasta (Novelle Sinkki+E)
26. En tykkää kissoista (siis vihaan niitä)
27. Suunnitelmalliseks mua on saattanu joku kuvailla...

28. En pidä ikinä collagehousuja koulussa


29. Mietin välillä aika paljon mitä musta ajatellaan
30. Vihaan anjovista, HYI!
31. Osaan vaihtaa autonrenkaat
32. Haltsaan myös monia muita miestenhommia
33. Mulla on hyvä muisti
34. En katkase puhelua vessassa ollessa (:D)
35. Aina on pakko koputtaa puuta
36. Epäoikeudenmukaisuus on vääryys
37. Vihaan siivoomista, erityisesti imurointia
38. En osaa mennä ajoissa nukkumaan (varsinkaan arkena)
39. Mulla on pakkomielle edistää kevättä. Esim: hakata kantapäällä jäätä maasta rikki tai potkia lumia kasoista sulaneille kohdille.
40. Vanhukset on mun mielestä ällöttäviä kun ne syö
41. En vaan osaa luopua turhista tavaroista
42. Myyntikikat tehoo muhun, oon alennusten todellinen uhri
43. Mua ärsyttää äänekkäät ihmiset julkisilla paikoilla, kuten esim bussissa ne ihmiset jotka puhuu niin kovaa, että koko bussi kuulee.

44. Noloo, mutta totta: ala-asteella tein oman biisin, joka me tyttöjen kanssa esitettiin koko luokalle


45. Mulle ei sovi melkein mitkään aurinkolasit
46. Mulla on piikkisuorat hiukset
47. Omaan pahan tavan syödä kynsiä (jep, tiiän)
48. Oon niinkin pitkä kun 180 cm
49. Jos vessapaperirulla on väärinpäin, mun on pakko laittaa se oikein
50. Mulla on aina ollu etuhampaiden välissä rako

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti