maanantai 12. joulukuuta 2011

Unlucky Day

Tiedän, että on tyhmää valittaa, mutta tiedän myös, että tää menee jo YLI!


Jos mun pitäis kuvata mun päivää yhdellä sanalla, niin se olis, hmmmm..., k-a-m-a-l-a. Se alko aamulla, kun mun farkkujen vetoketju oli rikki, enkä saanu sitä kiinni. Pyysin näppärää isääni korjaamaan sen eikä aikaakaan kun farkut oli taas käyttövalmiit.
Olin meikkaamassa ja tietysti ehjistä farkuista innostuneena aloin heti pukea niitä jalkaan. Enkö tietenkin onnistunut sotkemaan molemmat päällä olleet paitani (joista toinen oli helpostipestävä neule) meikkivoiteeseen, jota laitan aina kämmenelleni, josta sitten levitän sitä siveltimellä kasvoille. ARGH!
Jatkoin päivälle ominaisella linjalla, kun päätin lainata siskoni ripsaria nuukuuksissani, kun omani on melkein lopussa. Ripsarihan oli sitten kunnon tököttiä, kun ei lähtenyt iholta sitten millään. Nyt ehkä ihmettelette, että miten niin iholta, mutta siis onnistuin sotkemaan väriä myös luomilleni...
Kaikesta edellämainitusta aiheutu niin kova kiire, että aluksi rauhalliseks suunnittelema aamu muuttu kiireiseks, enkä edes aamupalapöytään kerenny kunnolla istua. Ja juuri kotoa lähtiessäni meinasin vielä vetästä kunnon lipat kaatumalla rytyssä olleeseen matonkulmaan... :))
Päivän päätteeksi siskoni sitten vielä sotki mun farkut autonkylkeen tarttuneeseen kuraan avatessaan auton oven suoraan mua päin. Tulee vaan mieleen se Molly Malone'sin mainos Monday - Happy day, Tuesday - Happy day...  Eikä nyt edes oo perjantai 13.

Life sucks and then we die! Toivottavasti teillä on ollu vähän parempi päivä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti