sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Set your goals high and dont stop till you get there

Ajattelin kertoo teille vähän tarkemmin tästä mun urheiluharrastuksesta. Niinkun mun profiilin tiedoista ootte saaneet lukea ja myös postauksista huomata, oon erittäin paljon urheileva tyyppi. Jos totta puhutaan, niin maajoukkuetason urheilija... En halua, enkä aio tuoda sitä julki täällä sen enempää, se kuulunee niihin asioihin, jotka jää tän ulkopuolelle.

Harjottelen päivittäin, yhteensä noin 10 kertaa ja keskimäärin 15 tuntia viikossa. Osittain siks mulla tulee sellasia kausia, että en ehdi hirveesti sen enempää panostaan tähän blogiin, mikä on tosi harmi, sillä mä tiiän tän olevan mun juttu. En ehkä oo tehny tätä vielä hirveen kauaa, mutta mä tunnen sen mun sydämessä - this really is something I want to do!

Oon tehny töitä urheilun parissa muutenkin kun vaan itselleni. Oon mm. tehny kunto-ohjelmia aina kun multa on pyydetty ja jopa alan ammattilaiset on kehuneet niitä. Mä pyrin ottaan huomioon aina "asiakkaan" tavotteet, elämäntilanteen ja motivaatiotason ja mikäli niissä on ollu jotain puutteita, mä oon pyrkiny auttaan niiden korjaamisessa. Ainakin tähän saakka se on toiminu hyvin. Sikspä oonkin valmis tarjoomaan auttavan käteni jos teillä on tarvetta apuun urheilun kanssa. Tästä lähtien voitte kommentoida mitä tahansa postausta ja pyytää apua kaikessa mikä liittyy urheiluun, mä autan mahdollisuuksieni mukaan.

Huomiona vielä, että mun pitkään urheilu-uraan mahtuu sekä monia onnistumisia että vastoinkäymisiä ja siks uskon osaavani auttaa myös mahdollisten lihas- ja kaikkien muidenkin kipujen sekä sellasten vaikeiden aikojen kanssa. Olkaa rohkeita, pyytäkää apua!

Ja mikäli jokin asia jäi vielä mietityttämään niin kommenttia vaan tähän suuntaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti