tiistai 5. kesäkuuta 2012

When a person is in fashion, all they do is right

Torstai oli shoppailupäivä. Sille päivälle oli suunniteltu äidin kanssa kunnon kaupunkikierrosta, koska molemmilla meillä oli sekä todellisia tarpeita että halu muuten vaan kierrellä. Ajeltiin MPH Fashion Outlet-myymälään, käytiin Sellossa ja vielä lopuksi pyörähdettiin keskustassa. Ajattelin esitellä ostokset kolmessa osassa ja tässä niistä esimmäinen.

MPH Fashion Outlet on tunnettujen, laadukkaiden merkkien (kuten Guess, Calvin Klein, Liu Jo,  Nike...) outlet-myymälä. Ollaan Guessin kanta-asiakkaita ja sen myötä saatiin kutsu viimeviikolla MPH Fashion Outletissa järjestettyihin ystävämyynteihin. Jo alennetuista hinnoista sai silloin vielä 30% lisäalennuksen. Aikaa kyseisessä putiikissa kulutettiin 1,5 tuntia. Johtu ehkä siitä, että äitin täyty kiertää liike ympäri useempaan otteeseen ja puntaroida eri vaihtoehtojen välillä. Itsehän olisin ollu valmis paljon aikasemmin ;)

Guess on ollu yks mun lempimerkeistä jo pidemmän aikaa. Korujen lisäksi oon tykästynyt Guessin laukkuihin - ne on laadukkaita, kestäviä, tyylikkäitä ja sopii asuun kun asuun. En siis yhtään ihmettele, että mun silmäni iskeytyivät Guessin laptopbagiin, jota oon jo aiemmin Stockmannilla pyöritellyt.



Tavaranpaljouden joukosta äiti oli myös löytäny mulle ihan perus luonnonvalkosen topin. Sellasia kun ei koskaan oo liikaa, niin lähti tääkin sitten parempaan osotteeseen.


...to be continued.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti