perjantai 8. kesäkuuta 2012

Renewal

Ajattelin laajentaa tän blogin sisältöä. Alunperin mulla oli suunnitelmissa jättää kaikki urheiluaiheinen juttu vähemmälle tai jopa pois kokonaan. Syynä siihen oli se, että koska mun elämään ei paljoa muuta mahdu kun urheilu ja opiskelu, olis tää blogi sellanen mesta, jossa käsiteltäis sitten jotain aivan muuta kun niitä kahta.


Oon kuitenkin huomannu, että on turhaa yrittää kieltää tai vältellä asioita, jotka on niitä oman elämän suurimpia. Se on niin nähty ton opiskelun kohdalla; vaikka kuinka oon pyrkinyt välttään siitä kirjottamista, aina aika ajoin siitäkin tulee tänne avauduttua. Ja mitä urheiluun tulee, rakastan sitä. Olis siis todella tyhmää jättää se huomiotta. Varsinkin kun uskon, että oman, yli 10 vuoden kokemuksen myötä pystyisin oleen joillekkin teistä jopa avuks. Se olis huippua! Olis todella ihanaa kuulla, miten mun neuvojen myötä joku toinen sais vinkkiä omaan harjotteluunsa. Ja lisää motivaatiota.

Motivaatio on meillä kaikilla välillä kateissa. Siihen tän blogin aihepiirin laajentaminen vois perustua. Yritetään saada lisää motivaatiota. Niin mä, kun kaikki muutkin. Joten, from now on tää blogi sisältää myös urheiluaiheisia juttuja. Kirjottelen aika ajoin erilaisia treenivinkkejä ja ehkä kertoilen vähän tarkemmin myös omasta treenaamisesta. Yks asia on kuitenkin varma: Dreams And Triumphs tulee säilymään muotiblogina! En mä nyt ihan niin innoissaan urheilusta ole...

Tässä vielä sitä motivaatiota:

photos: weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti