sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Living in a material world

Niinkun jo aikasemmin mainitsin, rakastan muotia. Yks harrastuksistani on ehdottomasti shoppailu. Joskus saatan vaan mennä kaupunkiin vaateliikkeisiin katselemaan vaatteita, koska se todella rentouttaa! Mun ei tarvitse edes välttämättä ostaa mitään, kunhan vaan nään vaatteita, kenkiä ja laukkuja joka puolella mun ympärillä.

Kävin sitten viime viikolla Sokoksen 3+1 päivillä. Olin päättäny ostaa uuden puuterin ja samalla siis kokeilla jotain ihan erilaista, jotain mitä aiemmin en oo käyttänyt. Sain apua oikein Lumenen meikkiasiantuntijalta ja se suositteli mulle Lumenen matte harmony meikkipuuterin värisävyä 10 tai 30. Mun kasvojen iho on aika tumma ja olin aluks aika ihmeissäni siitä suosituksesta, nimittäin toi 10 on niistä sävyistä vaalein (asteikko 10-50). No mä sit kuuntelin neuvoa ja ostin sävyn 30. Puuterin hinta oli 17.90 €. Seuraavana aamuna olin ihan innoissani uudesta puuterista ja aloin heti ensitöikseni meikkaamaan. SUUREKSI pettymyksekseni tuo kyseinen sävy oli edelleen mun ihoon verrattuna liian vaalea. Toi tilanne sai mut todella vihan partaalle! En mä halua maksaa tuplahintaa siitä, että saan oikeen tuotteen, enkä todellakaan aio tyytyä kohtalooni.
Kävin paripäivää sitten tekemässä valituksen ja alun vastahankasuuden jälkeen sain ne suostuteltua ottaan sen tuotteen takas. Rahoja ne ei kuulemma voinu palauttaa, mutta sain sitten valita tilalle jonkun muun tuotteen. Valitsin tän Make Up Storen kulmaväripaletin (20€) josta maksoin sit sen 2,10 € väliä. Tän kaiken säädön jälkeen oon lopulta ihan tyytyväinen :)



Ootteko te kohdannu samanlaisia ongelmia kun mä? Oletteko sitä mieltä, että kaupan pitäis ehdottomasti ottaa tuote takaisin, jos asiantuntija on neuvonut väärin? Mun mielestä siinä vaiheessa liikkeen kannattais miettiä tota asiantuntijan ammattitaitosuutta vähän uudelleen... No, virheitä sattuu kaikille! Ei kanneta tästä kaunaa :)

Kommentteja odotellen,
emilie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti