sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Every finish line is the beginning of a new race

This is it - mun eka postaus. Oon jo hetken aikaa miettiny tän blogin alottamista ja vihdoin sain tän aikaseks. Aloin lukeen blogeja vasta vähän aikaa sitten ja jäin heti pahasti koukkuun. Oon lukenu varmaan lähemmäs 50 eri blogia ja ne kaikki oli jollain tavalla ihania. Niistä tuli heti sellanen olo et mä vaan haluan tehä tätä itekin! Ja here I am :)
Aattelin kirjotella tänne mun jokapäiväsestä elämästä, lähinnä muodin, kauneuden, terveyden, lukemisen ja liikkumisen näkökulmista. Noi on vaan ne jutut mitä mä RAKASTAN!
Sä saatat olla se eka joka mun blogia lukee, sä just! Joten mielelläni ottaisin teiltä kaikilta vastaan vinkkejä, sillä te ootte tässä vähän kokeneempia...toisin kun mä :) kiitos jo etukäteen!

Nyt ois ehkä aika mennä nukkuun..XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti