perjantai 28. lokakuuta 2011

Day Off

Musta ei oo nyt hetkeen kuulunu mitään - pahoittelut siitä! On vaan ollu nyt niin paljon kaikkia koulu- ja urheilukiireitä, että en oo kerenny avaan konetta. Mutta tänään oon viettänyt ansaittua vapaapäivää, tosin sekin on suurilta osin kulunu koulukirjojen parissa.. Silti vapaapäivä on aina vapaapäivä!

Puhuin aiemmin siitä Cecily Von Ziegesarin kirjasta All I Want Is Everything. Se vihdoinkin saapu Suomalaiseen Kirjakauppaan ja hainkin sen sieltä heti viestin saatuani. Oon nyt jo vähän alotellu sitä, mutta aikas paljon on vielä jäljellä.. Alku ainakin vaikutti lupaavalta, eikä tekstikään ollut mun mielestä liian vaikeeta - vaikka onkin Englanniksi.

Kävin maanantaina kattelemassa wanhojen mekkoja ja löysinkin yhden aivan mun unelmamekkoni! Se olis just sellanen mitä oon ajatellu ja tilaamalla värinkin saisin just eikä melkein kohdalleen. There's only one problem! Nimittäin hinta... Kyse ei oo siitä, ettenkö olis valmis maksamaan sitä, mutta äitini on asiasta toista mieltä. Ymmärrän kyllä, että mekko on käytössä vaan sen yhen päivän ajan ja sille päivälle tulee muitankin kustannuksia. Mutta kyseinen mekko ei ensinnäkään oo kaikista kalleimasta päästä, vaan ehkäpä vähän keskitason yläpuolelta. Lisäks se olis sopiva muihinkin tilaisuuksiin ja sen vois halutessaan lyhentää ilman, että se menettäis kauneutensa. Oon todella turhautunu myös siks, että oon ettiny sitä mekkoo jo aika kauan ja nyt kun löysin sopivan, en sitten muka voikaan ostaa sitä... Täytyy vielä keskustella asiasta!

Nautitaan kaikki perjantaista ja pian alkavasta viikonlopusta! Tässä vielä pari biisiä viikonloppufiiliksen nostattajiksi:
Valitsin vähän erityylisiä kappaleita, biletysbiiseistä takkatulen ääreen tunnelmanluojaksi :) Enjoy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti