tiistai 18. lokakuuta 2011

Day 2 - not until the 20th october

Tänään käytiin Rocco Al Mare:ssa ja Ülemistessä. Molemmat on Tallinnan keskustan lähistöllä sijaitsevia ostoskeskuksia. RAM:stä en löytänyt mitään. Jopa NewYorker oli mun mielestä pliisu...tai sit mä vaan oon liian nirso?!
Alun kankeuksista huolimatta lähdin Ülemisteen avoimin mielin valmiina jatkamaan etsintöjä. Siellä ensimmäinen kenkäkauppa, joka on aiemminkin palvellut mua hyvin, tuotti tulosta. Heti sisään astuessani näin seinälle esiin laitetut mustat suede wedgesit. Kengät jalkaan saatuani tein pari kierrosta catwalkia kaupan päästä päähän. Lopulta ainoo kysymys oli: onko mulla mitään syytä olla ostamatta niitä? En keksinyt. Poistuin kaupasta hymyssä suin jälleen yhtä kenkäparia rikkaampana.

Kierros jatkui, JA VIHDOIN löyty juhlapukuja myyvä liike. Mun syke oli varmaan lähemmäs kahta sataa kun kävelin liikettä kohti, I crossed my fingers, ja sit astuin sisään. Mekot oli esillä melko ahtaasti ja niistä näki vaan yläosan. Löysin yhden aivan superihanan merenvihreen värisen, jota pyysin saada kokeilla. Mun sydän sykki kurkussa saakka kun myyjä otti pukua esille. Mun ensireaktio oli varmaan näkemisen arvonen; mekko olikin vyötäröstä alaspäin kokomusta! Ei siinä mitään vikaa ollut, mutta haluan yksvärisen.. Sovitin kuitenkin pukua ja se sopi mulle kuin hanska käteen - eli täydellisesti. On se vaan niin kivaa kääntää veistä haavassa... Tein vaikeen päätöksen ja jätin mekon kauppaan.. Mä niin tiiän et se mun unelmamekko oottaa mua viä jossain!

Keskustaan palattua juhlapukuliikkeitä alko löytyyn oikeen urakalla, missään ei tosin ollu "sitä oikeaa". Löysin kuitenkin yhen kivan neuleen, joka sopii eilen ostettuihin housuihin. Lisäks mun isä näki yhen vaatekaupan mainoksessa ihan mun näkösen karvakauluksisen collagehupparin. Hetki sitä sitten liikkeestä etsittiin ja kun ei löytyny, mentiin kysyyn myyjiltä. Muuten ihan kiva, mutta ne tulee myyntiin vasta 20 päivä tätä kuuta..
Oltiin jo eilen aateltu et mentäis tänään leffaan kattoon se Johnny English. Käytiin syömässä ja sitten jo vähän kiireellä mentiin elokuvateatterille. Mun sisko oli kattonu netistä et näytös alkais 20:30. Astuttiin sisään ja ruvettiin kattoon niitä menevien elokuvien valotauluja. Johnny Englishiä ei löytyny mistään? No sit huomattiin siinä seinällä lappu, et ensi-ilta 20. lokakuuta. Putkeen, jälleen!

Nyt makailen täälä sängynpohjalla ja mietin, mitä sitä vielä tänään keksis. Kuvia ostoksista tulee sitten, kun pääsen kotiin!
Nauttikaa tekin rauhallisesta illasta, vaikkapa Nellyn midseason salen tuotteita selaillen!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti