torstai 6. helmikuuta 2014

Viikko sitten halusin kahvia

Torstaina, tasan viikko sitten, halusin kahvia. Sen saamisen ei luulis olevan mitenkään hankala homma, mutta voi kuulkaa, kyllä siitä saa hankalankin. Minä hain kahvini Prisman Pressosta. Kahvitauko-croissantin sain elintarvikepuolelta, mutta kupillinen kahvia ei ollu ihan samalla tavalla ostettavissa. Se piti hakee pahvimukiin kahvilasta.

Ymmärsitte ihan oikein. Mä lähdin kotoo autolla Prismaan hakeen itelleni kahvit. Takasin ajoin taiteillen kuuma kahvikuppi toisessa kädessä töyssyjä väistellen ja samalla toisella kädellä vaihteita vaihdellen. Perille päästiin ja ei muuta kun vuotava viottunut kahvimuki auki ja kahvit kuppiin, muki roskiin ja croissantti pikalämmityksen kautta lautaselle.

Se oli hyvä kahvitauko se. Mietin vaan, että mitä pitäis ajatella ihmisestä, joka oikeesti tekee tommosta. Miten sellasella ihmisellä menee? No ilmeisesti ihan hyvin. Tyytyväinen olin minä.

Tyytyväinen oon ollut toisestakin syystä. Tein muutama viikko sitten pienen tilauksen, joka on jo saapunut perillekin - tässä sneakpeekiä.


Oon superinnoissani tästä!! Odottakaa vain, pian kuulette ja näette lisää ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti