lauantai 15. helmikuuta 2014

LANCÓME TEINT IDOLE ULTRA 24H

Täydellisen meikkivoiteen löytäminen voi olla välillä aika haastavaa. Eri merkit tarjoo vähän differoituja tuotteita ja sävyjäkin riittää aina kylmästä lämpimään ja ykkösestä tuhanteen. Usein se sävy muodostuukin just ongelmaks, kun kaupassa sen sovittaa kämmenselän väriin ja sitten kotona huomaa, ettei se kaula ookkaan ihan saman sävynen. Siks suosittelenkin uutta meikkivoidetta ostaessa kokeileen sitä väriä kaulan iholle - säästyy ainakin siltä suklaanaamioefektiltä, minkä liian tumma meikkivoide herkästi antaa.

Oman täydellisen meikkivoiteeni löysin ihan vahingossa. Olin ylioppilasjuhlia varten meikkaajalla, joka käytti mulla pohjana Lancómen uutta Teint Idole Ultra 24h -meikkivoidetta. Olin lopputulokseen niin tyytyväinen, että kipitin seuraavalla viikolla kauneushoitolaan uudestaan kysymään mistä tuotteesta oli oikein kyse.

Tuotteen markkinoinnissa luvataan 24 tuntia täydellistä kestoa, mutta kuitenkin raikasta ja pehmeää koostumusta, jonka pitäis tehdä ihosta vielä samettisen tasasen ja mattapintaisen jättämättä kuitenkaan puuterimaista lopputulosta. Meikkivoiteessa on myös käytetty uutta EternalSoft teknologiaa, joka vastaa kaikkiin päivän aikana vastaan tuleviin haasteisiin.

Nyt kohta kolme kuukautta tätä tuotetta kokeilleena on pakko kyllä allekirjottaa jokainen lupauksista. Mulla ei oo kertaakaan tullu sellasta tunnetta, että meikkiä tarvis lisätä tai, että olis joku maski tai naamio päässä levittämisen jälkeen. Todellakin kevyt ja tasainen lopputulos, joka kestää ja kestää.



Sävyn kanssa luulin aluks menneeni vikaan ja ostaneeni liian tumman, vaikka meikkaaja sanokin käyttäneensä juuri samaa. Aluks levitin tota ihan vaan suoraa käsillä kasvoille, joskus kokeilin myös meikkisientä. Oon kuitenkin huomannu semmosen kikan, että kun pumppaa pullosta ainetta ensin kämmenselälle ja siitä levittää sen meikkisudilla kasvoille, on sävy just oikee ja voidetta tulee laitettua oikee määrä. Sitä meinaan useesti tulee ihan liikaa, jos sen suoraa käsillään kasvoilleen lätkyttää. Meikkisieni taas imee suurimman osan voiteesta ja näin ollen sitä menee jokasella käyttökerralla vähän hukkaan.

Lancómen Teint Idole Ultra 24h on todella riittosa, mulla meikkipohjaan riittää vaan yks pumppaus! Se onkin oikeestaan mun mielestä jo riittävä syy panostaa tällaseen vähän kalliimpaan tuotteeseen niiden markettivoiteiden sijaan. Tää tuote ei tee myöskään kasvoille sellasta kiiltoa, vaan pysyy lupauksiensa mukaan koko päivän samanlaisena ensilevityksestä lähtien.



Mä oon ihan rakastunut tähän tuotteeseen vaikken sitä kauaa oo kerennyt vielä käyttääkkään. Ootteko te jo löytäneet täydellisen meikkivoiteenne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti