tiistai 4. syyskuuta 2012

Ted


Viikonloppu meni leffojen merkeissä. Lauantaina oltiin siskon kanssa kattomassa Ted (linkistä traileriin), pääosissa Mark Wahlberg ja Mila Kunis. Tykkäsin todella paljon, vaikka melko yksinkertanen juoneltaan olikin. Nallet on vaan niin ylisöpöjä ja kunnon komediahömppä oli oikee valinta koulukirjojen täyteisen päivän jälkeen :) Ja pakko myöntää, ettei se itkukaan nyt niin kaukana ollu... Hyvä.hyvä.hyvä.

Sunnuntaina sitten vuorostaan lenkin ja lehtipihvin jälkeen oli hyvä lössähtää sohvalle, jälleen komedian pariin. Vuokrattiin Friends with kids, joka oli kyllä niin ennalta arvattavissa kun vaan voi olla. Eipä se mua siltikään häirinny :) Oon ehkä vähän liian suvaitsevainen leffojen suhteen, mutta lupaan, että kyllä mullakin on ne ehdottomat ei ikinä-korttini. Leffasta vielä sen verran, että hyvästä aiheesta on pätkä väsätty ja kyllä sitä itekin rupes miettiin tätä elämää vähän taas uudelta kantilta. Niin ja takakannessa mainittu romanttinen komedia on kyllä mun mielestä ehkä vähän kaukaa haettu, komedia kun jää aikaslailla vähänlaiseks. Kategoriaan romanttinen hömppä tämäkin!

Kokeilin muuten ensimmäistä kertaa vähän tupeerata tota mun hiirenhäntää ja olin aika tyytyväinen lopputulokseen. Nyt toi haircuffikaan ei näytä ihan niin paljoo liian isolta! Taidanpa ihan ottaa tavaks ;) Eller vad säger ni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti