maanantai 10. syyskuuta 2012

EMINƎM

Sanottasko, että uutta pipoo on etitty siitä saakka kun oon syntyny. Mulla on jotenkin niin kummallisen muotonen pää, ettei mikään päähine tunnu sopivan siihen mitenkään päin. Sama ongelma on isällänikin, joten thanks daddy for giving me such a head like this! Mäkkärin muumipipo on toiminu ihan kivasti sillon harvoin kun on ollu ihan pakko kulkee mössa päässä. No worries, muumi on ollu piilotettuna pipon sisäpuolelle, siis suomeks sanottuna oon kulkenu mäkkärin pipo väärin päin päässä. Mikäs siinä.

Tän syksyn tavotteena oli löytää pipo, johon tämäkin pää passaa. Kiersin jo aiemmin perinteiset GT:t ja H&M:t läpi ja ihan varmaan tuloksetta. Sielä on aivan liian keskivertohattuja mun päälle! Tänään satuin sitten poikkeen Vero Modassa, eikä sielläkään kyllä mitään ollu. Tulin sitten kuitenkin samassa konseptissa sijaitsevan Jack&Jonesin kautta takasin päin ja vähän häntä koipien välissä moikkailin myyjää, jota olin mulkassu aika ikävästi mun pahan päivän kunniaks aiemmin sisään tullessa. Enemmän vielä hävetti kiikuttaa niitä pipoja sovituskoppiin, siinä jo miesasiakkaatkin loi merkitseviä katseita muhun päin. Harmaa pipo kuitenkin nappas ja kiikutin sen sitten muihin vilkuilematta kassalle. Yritin paikkailla aiempaa mulkaisua juttelemalla mukavia myyjän kanssa. Se oli onneks samoilla linjoilla mun kanssa sen suhteen, että miesten asusteet on usein paljon kivempia kun naisten ja hänkin jopa kertoi käyttävänsä välillä miesten pipoja. Sain siis siunauksen omalle ostokselleni ja lähdin erittäin helpottuneena ja tyytyväisenä ovesta pihalle.




Herrashenkilön mielestä näytän ihan Eminemin tyttöystävältä tai naispuoliselta Eminemiltä - valitsin jälkimmäisen.

2 kommenttia:

  1. Hahaaa muistan mäkin muumipipon aina ja ikuisesti!♥ xD mut tosi kiva tää uus!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah sitä ei niin vaan unohdeta xD kiitos mussu<3

      Poista