tiistai 22. toukokuuta 2012

Update

Hengissä ollaan! Vaikkakin reissu tosiaan kesti viikon verran, niin nyt oon taas palannut kotisuomeen ja vihdoin myös blogi alkaa elämään normaalia elämäänsä. Matka meni hyvin, se keväinen Ruotsi on vaan aina yhtä rakastettava. Ei mahdu mun järkeen ollenkaan, että miks Suomen ja Ruotsin ilmastoissa on niinkin suuri ero, vaikka suunnilleen samoilla leveyspiireillä ollaan.


Tuntuu tosi kummalliselta ajatella, että koulua on jäljellä enää pari hassua viikkoa, ja että sitten olis kesäloma. Anteeks mitä?! Jälleen kerran on vuosi hujahtanu ohi, vaikka välillä tuntuukin, että just oli vasta elokuu ja koulu alko. Ei sinänsä, en mä valita.

En valita yhtään myöskään tästä tänhetkisestä säästä. Oon syöny jo ulkona kesän ekat jätskit, hankkinu pienenpienet rusketusrajat, leikannu kesän ekat nurmikot ja vaikka mitä muuta. Kyllä se nyt vaan vahvasti alkaa näyttää siltä, että kesä on alkamaisillaan. Mikäs sen parempaa?


Mulla tarttu reissulta mukaan ihan muutama pikku juttunen, jotka aion esitellä myöhemmissä postauksissa. Tähän loppuun vielä reissun ihan ehdoton ykkösbiisi, josta tulee mulle kyllä ihan varmasti yks koko kesän kuunnelluimmista ja fiilistellyimmistä kappaleista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti