torstai 24. toukokuuta 2012

A Touch Of Pink

Ei, nyt ei oo kyse siitä Lacosten suursuosion saavuttaneesta hajuvedestä vaan niistä mun Ruotsin ostoksista. Tai no, ei niitä ehkä ostoksiks voi sanoo, kun äitihän nää mulle sieltä mukaan nappas. Ehkä siis tuliaisia? No, jotain siltä väliltä.


Kahta asiaa kummastelen. Ensinnäkin sitä, miten pinkillä linjalla nää nyt menee, sillä en mä nyt mitenkään erityisesti värin fani ole. En mä kyllä vihaakkaan. Ja toisekseen, miten musta on tullut yhtäkkiä siihen massaan sulautuva yläasteikäinen teini? Ja tällä siis viittaan tohon vaatemerkkiin. Ehkä mun on alettava vaan hyväksyyn se tosiasia, että Hollisterin vaatteiden omistaminen ei oo teinimäistä tai sitten mun on keksittävä jotain tosi hyvä tekosyitä. Tekosyiden keksiminen olis sinänsä väärin, sillä mun mielestä näin mukavien vaatteiden, kun mitä Hollisterin kledjut on, omistaminen ei pitäis olla mitenkään hävettävää. Ehdottomasti mun lempparivaatoksia oloasujen puolella! Enkä mä tota body spraytakaan mitenkään huonona pitäis... Todettakoon nyt siis, että tyytyväisiä ollaan täällä suunnalla! 


Miten on teidän laita? Joko ootte Hollisterin kanssa ystävystyneet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti