sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Good times

Mua ei oo saanu pois ulkoo viimeseen neljään päivään sitten millään. Oon ottanu kaiken irti tosta ihanaakin ihanammasta säästä, sillä oon kuullu huhua, että ens viikolla kelit muuttuis kylmempään. No muuttu tai ei, ainakin oon nauttinu auringon lämmöstä jopa vähän varastoon.


Eilen oli tän vuoden tähänasisista päivistä paras. Mukavin, hauskin ja mitä ikinä. Sinänsä ei ollu mitenkään kummallista, mutta silti. En hirveesti kerkee mun harrastuksen takia näkeen mun kavereita, mutta eilen oli sellanen päivä ettei kellään ollu mitään. Siinä sitten neljän aikaan lähettiin vaan äkkilähdöllä pihalle ja hypättiin autoon. Suunta ja päämäärä oli siinä vaiheessa vielä epäselviä, mutta siinä sitten nopeesti auton nokka ohjautu lähes automaattisesti kauppaan. Sieltä juomapuoli kuntoon ja tutulle grillaamaan. Lopulta meidän köörin koko lähenteli 10 ja siirtyminen autolla jatkoilemaan lähemmäs keskustaa asuville menossa mukana olleille vaati kaks kierrosta ajokelposten kuskien vähentyessä puoleen. Anyways tällasista illoista nautin, ehkä niiden ainutlaatuisuus on se juttu :)


Se, että aurinko on ollu meidän kaverina täällä viimesen viikon ajan, sai mut eilen ensimmäistä kertaa uskaltautuun pukeutuun shortseihin. Ja eipä tarvinnu hetkeekään katua. Ensinnäkin, noi shortist on puhdasta rakkautta ja toisekseen, ne oli ainoo oikee valinta eiliseen lämpöön. Vielä illalla yhden maissa poikaystävälle kävellessäkin tarkeni! En näköjään vaan voi kyllin hehkuttaa tota säätä.






Kuvissa näkyy myös mun uusin hankinta, Ginasta löytyny hapsullinen kaulapussukka. Muistan sillon ala-asteella kun kolmannella luokalla irtauduttiin sekä noiden että avainkaulanauhojen käytöstä ja vaan ne omasta mielestä lapsellisimmat käytti enää tollasia. Niin se mieli vaan muuttuu. Nyt ne tuntuu taas tosi kivoilta...ja onhan toi nyt cool ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti