keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Workaholic

Kyllä, haluan töitä. En oo vielä koskaan ollu oikeissa töissä, siis sellasissa, missä käytäis säännöllisesti ja siitä sais palkkaa. Nyt siellä varmaan monet aattelee, että "voi että mikä isä maksaa -tyttö", mutta hei, älkää tehkö liian nopeita johtopäätöksiä. Syynä mun työneitsyyteen on mun urheilu-ura. Viimeisimmät 5 kesää, jotka suurin osa mun ikäsistä on ollu töissä ja ansainnu rahaa, mä oon painanu hiki päässä ja tehny töitä urheilun eteen. Ja ei, en väitä etteikö jokaikinen kesä olis ollu palkitseva saatika, että toivoisin eläneeni nuo ajat toisin. Kaikki kokemukset on ollu sen arvosia, enkä mistään hinnasta antais niitä pois.

Mutta niin, nyt mulla on sellanen työskentelyfiilis. Haluan töihin, haluan ansaita siitä rahaa, ennenkaikkea omaa rahaa, jolla voin sitten tehdä hankintoija taikka säästää. Ens kesän osalta tilanne näyttää samalta kun tähänkin saakka (hyvä alku siis :D), mutta suunnitteilla ois hakee töitä sitten joulunajalle.

Onko kellään kokemusta määräaikaistöistä näin joulun ajalta? Minkälaisiin paikkoihin kannattaa ottaa yhteyttä? Kaikki neuvot ja omat kokemukset olisivat kultaakin kalliimpia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti