perjantai 6. tammikuuta 2012

L'oréal Paris Mythic Oil

Vihdoinkin löysin tuotteen, josta on apua mun ongelmiin. Mulla on pitkät hiukset ja niitä on värjäilty pitkään vaaleilla raidoilla. Vaalentaminen kuluttaa hiuksia enemmän kun tummentaminen ja siitä johtuen etenkin mun hiusten latvat on kärsiny värjäämisestä. Syksyllä alotin kunnolla operaation kakshaarasten poistattamisesta. Ensimmäisenä värjäsin hiukset kokonaan vähän tummemmalla sävyllä, jotta saisin ne näyttään taas vähän eloisammilta. Onnistuin.

Säännöllinen latvojen pätkiminen on ykköskeino kakshaarasten ja huonokuntosten latvojen hävittämiseen ja sitä tapaa pidin tietysti yllä. Mun harmiks siitä ei koskaan ollu merkittävää hyötyä, hiusten värjäämisen jälkeenkin kakshaarasia löyty ihan kiitettävin määrin.

Nyt joulun alla löysin L'oréalilta Mythic Oil -nimisen tuotteen. Oon sitä nyt muutaman kerran kokeillu ja täytyy kyllä sanoo, että tää on vastaus mun huutoihin! Jo kahden käyttökerran jälkeen mun latvat oli paljon terveemmän näköset, pehmeemmän tuntuset ja ennenkaikkee sisälsi vähemmän kakshaarasia. Tuote on riittoisa - vaan kaks pumppausta öljyä riittää. Sitä pumpataan pyyhekuivien hiusten latvoihin, jonka jälkeen latvat kammataan siten että öljy leviää tasasesti. Sen jälkeen voi hiukset muotoilla ja laittaa miten tykkää. Tuote jättää hiuksiin hennon puhtaan ja hyvänolon tuoksun.

Innostuin tästä niin paljon, että marssin samantien ostamaan toisenkin pullon varastoon. En voi kuin suositella!

2 kommenttia:

  1. Hei! Mistä sait kyseisen tuotteen? Kiitos vastauksestasi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka :) Siitä on tosiaan 1,5 vuotta aikaa kun löysin tän tuotteen, joten varmaan tänä päivänä jälleenmyyjiä löytyy enemmänkin! Mutta ainakin Stockmannilta ja Sokokselta pitäis löytyä :)

      Poista