lauantai 7. tammikuuta 2012

Sale shopping

En tiedä voiko aleshoppailuks kutsua sitä, jos loppiaisena, yleisesti vapaapäivänä, käy shoppailemassa kaupoissa, jotka on venäläisiä turisteja varten saanu luvan olla auki. Mutta jokatapauksessa, siellä mä olin! Kaikkien niiden turistien keskeltä saatto löytää mut penkomassa alelaareja... No ei ihan.
Käväsin nopeesti muutamassa kaupassa mielenkiinnosta kurkkaamassa josko jotain vielä mun kokona löytyis. Suuntasin myös Gina Tricotiin, tavoitteena löytää farkut, mustat sellaiset. Tiesin jo alunperin, etten tulis niitä alennuksesta ostamaan. Se oli ehkä ihan hyvä tietää, sillä muuten olisin varmaan jättäny ne ostamatta...


Ja löytyihän sitä sitten jotain alennettuakin. Oon koko syksyn ihastellu varmaan jokaikistä vastaantullutta neuletta ja mun seurassa olleet on mitä luultavimmin kyllästyny niiden perässä juoksemiseen viimestään lokakuussa. Montaakaan neuletta en oo päässyt silti kotiuttamaan, eipä oo mun vartalon muodot ja neuleen malli oikeen kohdannu. Eilen kuitenkin juurikin GT:n valikoimista sain hymyssä suin ostoskassiini sujauttaa tällaisen mustan yksilön, joka ei kyllä kuvissa pääse parhaita puoliaan näyttämään...


Tässä vielä kuvaa päivän reissulta...


... ja loppukevennys. Yritin ehkä piiloutua huppuni sisään ja samalla esittää ulkomaalaista turistia, jotten tuntis niin huonoa omaatuntoa ostoksilla olemisesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti