torstai 27. maaliskuuta 2014

OUDOT x 8

1. Rakastan kirjottaa lyijykynällä. Paperikaan ei voi olla mikä tahansa; ruutuvihko on ainoo oikea. Terveiset lukioajoille 

2. Oon järjestysfriikki. Asioilla on oltava oma paikkansa ja niiden on myös aina oltava siellä. Kun kaikki on niinkun pitää, nautin olostani.

3. Kirjotan edelleen muistilaput paperille, enkä esimerkiks puhelimeen. Vaikka mun sisko jaksaa aina ihmetellä tätä, en todellakaan usko olevani ainoo, joka tätä tekee...
4. Mulla pitää aina olla Candy Crushissa äänet päällä. Ei musiikkia, vaan ne äänitehosteet!! Jos pelaan jonkun toisen CC:ia, muutan vaikka niiden asetuksia, jotta saan äänet kuuluviin. Pakkomielle!

5. Kun siivoon, se on tehtävä täydellisesti. En ikinä vois imuroida vaan sinne päin. Jokanen nurkka on koluttava ja kaapinalunen lähes nuoltava puhtaaks. Tarkka mikä tarkka.
6. Laitan aina oikeen kengän ekana jalkaan. Urheilutossut, tennarit, korkkarit...kaikki!

takki, aurinkolasit & kaulakoru: h&m
paita, huivi & rannekoru: cubus
toinen rannekoru: kappahl
housut: bikbok
kengät: zara
laukku: ted baker

7. Viikkaan mun kaikki vaatteet kotona samalla tavalla, miten meidän töissä pitää vaatteet viikata. Mun vaatekaappiin ei onneks asiakkaat kurki, mutta viikkausten puolesta voisivat niin tehdäkin.

8. Oon tavallaan aika poikamainen. Alunperin poikaa musta odotettiinkin, mutta Kallen sijasta maailmaan tupsahtikin pieni tyttö. Kasvatusmetodit päätettiin vissiin jättää alkuperästen suunnitelmien mukaseks, ja siks multa nykyään luonnistuu niin renkaanvaihdot ja autonpesut, kun muutkin remonttireiskan hommat. Ehkä tää kiinnostus muotiin onkin vaan joku alitajunen tarve tasapainottaa sitä synnynnäistä maskuliinisuutta.

Jaa että kummalla tavalla teen punnerruksia? Niin. Sepä se.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti