keskiviikko 27. helmikuuta 2013

When you are happy you can forgive a great deal



Tällä hetkellä mulla on kaikki tosi hyvin. Elän aikaa joka on monelle mun ikäselle elämän stressaavinta, mutta mulle se on kyllä tavallaan aika ihanaa. Käyn koulussa tunnin verran kolme kertaa viikossa, lasken laskuja päivittäin, urheilen ja muuten teen vaan asioita, jotka tuntuu hyvältä. Työnhaku olis nyt se seuraava askel, mutta kaikki ajallaan.

Sain tosiaan ajokortin noin puoltoista kuukautta takaperin ja siitä lähtien oon ollu tien päällä päivittäin. Ihanaa vihdoinkin ite päättää menemisistään ja tehdä asiat omalla tavallaan. Kuvat yllä onkin otettu mun autosta. Sillon oli tän kevään ensimmäinen aurinkoinen päivä ja sekös sai hymyn nouseen näillekkin poskille. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan mulla on tunne, että kaikki on mallillaan. Toivottavasti sielläkin päässä asiat rullaa. Ihanaa kevättä kaikki 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti