maanantai 21. tammikuuta 2013

Smile is the prettiest thing you can wear

Maanantaiaamut on kivoja. Okei vuosi sitten olisin varmaan aatellu, että oon sairas jos oon tota mieltä, mutta nykyään se on niin. Koulu alkaa vasta 13:15, joten voi ottaa aamunsa ihan rennosti ja jatkaa sitä viikonloppuansa vielä pikkasen pidemmälle.

Ajattelin, kun ei nyt ihan liikaa tuu otettua näitä asukuvia, että tänään, kun jopa kerkiäis, olis sen aika. Mulla oli kerrankin kuvaaja ja olin harvinaista kyllä, ajoissa. Siinä sitten iskin kaks kärpästä yhdellä iskulla; samalla kertaa sekä tän päivästä pukeutumista, mutta myös kuvaa siitä, minkälaista pukeutumista mä koulupäivinä suosin. Aamutreenien jälkeen kun aikaa on se 25 min koulun alkuun, ei ihan liikoja kerkee säätään. Sikspä usein päälle päätyy jotain farkkujen ja neuleen tai jonkun muun helpon yläosan suuntasta. No tänään ei ollu aamutreenejä, mutta vakiopukeutumista silti.




Neule: H&M
Farkut: DrDenim
Kengät: DinSko
Vyö: Ginatricot
Kaulakoru: Ur&Penn
Käsikoru: KappAhl
Laukku: Guess

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti