keskiviikko 28. elokuuta 2013

Kill them with success and bury them with a big smile



Pelipaidat. Ne on muotia nyt. Jokseenkin kuitenkin mulle kaukasta sellasta, kuitenkin oon ne kohta 11 vuotta sitten ottanu käyttöön. Muotia edelläkö? Vai ihan vaan harrastuksensa viisaasti valinnut. No, anyway, siinä syy sille, miksei niitä oo mulla katukuvassa näkynyt. Tulis varmaan liikaa sellanen olo, että olis peliin menossa. Ei hyvä. Tää verkkotoppi on kuitenkin poikkeus. Siinä oleva leikkaus ja niin, sen pituus vie siltä sen suurimman pelipaitahenkisyyden - just sen mikä mua ahdistaa. Tänä sesonkina saa napakin näkyä ja sekös tässä tekee meikäläisestäkin muodin mukasen pukeutujan. Ja oikeestaan, jos samaan asuun saa tungettua syksyn väreistä burgundyä, sitä pelipaitaa ja paljasta napaa, voitais mun puolesta puhua jo onnistumisesta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti